Thursday 18 December 2014

Adorable pinguins

Poate ca nu sunt un simbol recunoscut al Craciunului, dar ii intalnim adesea in povestirile, cartile, filmuletele si evenimentele desfasurate cu ocazia sarbatorilor de iarna. Cu siguranta, se numara printre cele mai dragalase pasari cunoscute de copii, iar anotimpul alb si friguros este cel mai potrivit pentru a aduce in prim plan pinguinii. Anul acesta venim cu doua activitati in cadrul proiectului nostru "Decoratiuni pentru bradutul de Craciun"!

Poftiti mai jos pinguinul mignion din sarma plusata :). Am avut nevoie de doua bucati sarma plusata, una de culoare alb si cealalta de culoare negru, doi ochisori mobili de cea mai mica dimensiune, un varf de sarma plusata de culoare portocaliu si un pompon alb. Va invitam sa modelati sarma plusata dupa bunul plac! Noi am inelat, rasucit si indoit pana am ajuns la rezultatul dorit! :)





Pinguinita craciunita este foarte delicata, plinuta si zambareata. Si daca mai gasiti prin casa un bec ars, pe care nu l-ati depozitat inca in cutiile de reciclare, va invitam sa il utilizati cu incredere pentru o activitate absolut speciala. Aveti nevoie doar de pensule de dimensiuni potrivite si acuarele de culoare alb, negru si putin portocaliu. Pentru a accentua spiritul de sarbatoare, noi am adaugat si o caciulita pe care am croit-o din fetru rosu, iar pe post de mot am folosit un pompon mic, alb :)



Suntem dornici sa vedem cum arata si alti pinguini, prin urmare va incurajam sa ne impartasiti lucrarile voastre!

Poem of the day
(mai multe rime despre pinguini gasiti aici: http://www.teachingfirst.net/Poems/penguins.html#couldntfly)

"I'm a little penguin
Black and white.
Short and wobbly
An adorable site.
I can't fly at all
but I love to swim.
So I'll waddle to the water
and dive right in!" 

No comments:

Post a Comment