Thursday 11 December 2014

Altfel de felicitare

Saptamana aceasta Soph a fost invitata la petrecerea unei colege din grupa de gradi'. Petrecerea a avut loc in incinta gradinitei si s-a bucurat de prezenta unui entertainer, un delicios tort si nelipsita pinata (mai mult ca sigur sunteti familiarizati cu acest gen de petrecere). Dupa cum ne-am obisnuit deja cunoscutii, incercam sa marcam fiecare eveniment la care participam cu o atentie handmade. Ce sa fie de data aceasta?!

Detaliam in postul anterior cum s-a dat startul pregatirilor pentru bradul de craciun. Iata ca weekendul trecut ne-am tinut de promisiune si am inceput lucrul. Anul acesta am descoperit globurile decorate prin arta handprint si fingerprint. Astfel, pe un glob mic si rosu, Soph a asezat degetul mare cu vopsea de culoare alb, a adaugat inca 3 bulinute de culoare: 2 ochisori negri si un nasuc rosu, apoi am pensulit impreuna 2 cornite maronii. Et voila, Rudolph the red nose reindeer :). Simpaticul ren avea acum nevoie de un ambalaj de sezon, prin urmare ne-am gandit sa incorporam globuletul intr-o felicitare. Zis si facut: am decupat o bucata de carton ondulat, tot de culoare rosu, pe care am impaturit-o la jumatate. Pe prima pagina am decupat forma globuletului pe care l-am lipit pe interior, dupa ce l-am ancorat bine de o sforicica. Pe interiorul paginiii urmatoare Soph a asternut stangaci felicitarile pentru Stefi :).

Acesta este un mini proiect de seara, marca CreativeCraftsforKids, foarte usor de realizat si adapatabil in orice situatie. Foarte important pentru acest gen de proiecte (scurte si de pe o zi pe alta) este sa aduci in procesul de creatie ingrediente existente deja in casa. Iata si poze cu minunatia :)




"Growing old is mandatory, growing up is optional" (Chili Davis)



No comments:

Post a Comment